Kategorie

Výrobci

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP
V TOMTO INTERNETOVÉM OBCHODĚ

 

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

 

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

 

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.  K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, že je zboží vyprodáno, nebo když výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

 

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

 

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. Odběratel má právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodů a bez jakýchkoliv sankcí do 14dní od převzetí plnění. Dodavatel má v tomto případě nárok na skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

 

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

 

Zvolíte-li platbu převodem na účet, zboží Vám zašleme až po připsání konkrétní částky ve prospěch našeho účtu. V případě, že jste na naší rozvozové trase budete o termínu dodání informováni telefonicky, nebo emailem. Při objednávce nad 2.500,- Kč vč. DPH neplatíte balné, poštovné ani doběrečné poplatky. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného, balného a doběrečného je účtována viz. tabulka níže za jednu objednávku po ČR. Cena poštovného do zahraničí se účtuje dle aktuálního ceníku dopravní společnosti. Od 1.4.2011 byla navýšena cena za dopravu u České pošty o DPH (20%).

Doprava zboží nad 50kg je počítáno individuálně, budeme Vás kontaktovat.

K poklicím je účtováno navíc 20 Kč za každou sadu.

 

Přepravní službaCena za dopravu
Geis Parcel CZ110 Kč
DPD110 Kč
Česká pošta120 Kč
Dobírkový poplatek30 Kč

 

6) DODACÍ LHŮTA

 

Dodací lhůta je od 3-21 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

 

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

 

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním


Postup při reklamaci:

  • 1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  • 2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  • 3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  • 4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě


Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. nabíječky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

 

9) MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ (ADR)

 

Vládou schválená novela zákona o ochraně spotřebitele přináší spotřebitelům novou variantu řešení jejich sporů, která bude rychlejší a finančně méně náročná oproti stávajícím způsobům (zejména soudnímu řízení). Jedná se o ucelený systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, do kterého bude zapojena Česká obchodní inspekce jako obecný subjekt mimosoudního řešení sporů, a další specializované orgány, které již v současnosti řeší spory spotřebitelů mimosoudní cestou – Finanční arbitr, Český telekomunikační úřad a Energetický regulační úřad.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

 

ČOI - Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu (ADR)  ZDE
ČOI - Pravidla pro postup při Mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ADR) -
ke stažení ZDE (ve formátu PDF)

Kontaktní údaje: 

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

 

10) ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

11) SOUHLAS S ELEKTRONICKOU FAKTURACÍ

 

Souhlasem s našimi obchodními podmínkami zákazník současně souhlasí se zasíláním daňových dokladů elektronickou cestou na uvedenou e-mailovou adresu. Daňové doklady budou zasílány ve formátu PDF.  Takto zasílané doklady splňují všechny náležitosti stanovené § 26 a 29 zákona č. 235/2004Sb, o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Zákazník si je vědom a souhlasí s tím, že nebude dostávat doklady v tištěné podobě.

Zasílání dokladů elektronickou formou nabízí mnohé výhody:

  • okamžité doručení faktury zodpovědné osobě ihned po jejím vystavení
  • zjednodušení archivace daňových dokladů
  • ochrana životního prostředí

 

12) POVOZOVATEL


FRO spol. s r.o.
Chebská 73/48
360 06  Karlovy Vary - Dvory

IČO: 279 97 511
DIČ: CZ27997511

Tel.: +420 773 281 237

Zákony a předpisy:

  • zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
  • zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
  • zák. č. 89/2012 Sb. občanský zákoník

TOPlist